Her gün milyonlarca siparişin başarıyla üstesinden gelen Trendyol Express kargo sayesinde, Trendyol’dan yaptığınız online alışverişler sorunsuz şekilde adresinize ulaşıyor. Kullanıcı dostu arayüzü ve kapsamlı lojistik altyapısıyla Trendyol Express kargo takibini de kolaylaştırıyor.
Oradan verdiğiniz her sipariş bu firma ile gönderilmese de anlaşmalı kargosu Ty Express olan satıcılardan yaptığınız alışverişleri Trendyol Express ile alma şansınız var. Trendyol Express takip bilgisi sisteme düştüğü andan itibaren tercih edeceğiniz birkaç farklı kanal aracılığıyla gönderinizin nerede olduğunu rahatlıkla görebilirsiniz. O halde siz de “Trendyol Express kargom nerede?” diyorsanız yazının devamı sorunuzun yanıtlarını tam olarak verecek!
İçindekiler
Trendyol Express Kargo Takibinin Yolları
Trendyol Express gönderi takip sistemi gerçekten çok detaylı. Bu sayede 3 kanaldan gönderinizi takip edebilirsiniz. Trendyol kullanıcı hesabınızdan verdiğiniz siparişi satıcı, adresinize kargolanmak üzere Trendyol Express’e teslim eder etmez, öncelikle mobil telefonunuza bilgilendirme mesajı gelir.
Zaten siparişinizin numarası aynı zamanda takip numaranız olduğu için işiniz daha da kolaylaşır. Bununla birlikte takip ekranını açarsanız Trendyol Express kargo haritada göster” simgesine basıp ayrıntılı harita üzerinden de görebilirsiniz. Trendyol Express detaylı kargo takip yapabilmeniz için izleyeceğiniz 5 farklı yol:
- Trendyol siparişinizi kargolayan satıcı, Trendyol Express’e paketi teslim ettiği zaman SMS ile gelen Trendyol Express kargo takip numarasının altındaki linki tıklayın. Link sizi Trendyol Express web sayfasındaki Trendyol Express kargo takip sorgulama ekranına yönlendirir. Gönderinizin tüm hareketlerini bu ekrandan izleyebilirsiniz.
- trendyolexpress.com adresini ziyaret edin. Açılan pencerenin sağ tarafındaki “Gönderim Nerede?” yazan sorgu ekranına takip numarasını yazıp “Gönderi Sorgula” butonuna basın. Aynı şekilde tüm detayı görebilirsiniz.
- Telefonunuzda Trendyol uygulaması yüklü ise uygulamayı açın. Hesabınıza giriş yaparak “Tüm Siparişlerim” sayfasındaki ilgili siparişin üzerindeki “Sipariş Detayı” bölümünü tıklayın. Buradaki “Takip Et” sekmesinden nerede olduğunu görüntüleyebilirsiniz.
- Bilgisayar veya tabletinizden girebileceğiniz Trendyol ana sayfasından kullanıcı hesabınıza girin. Uygulamayla benzer şekilde hesabınızdan siparişler bölümündeki kargolanmış siparişe tıklayarak detaylarını görebilirsiniz.
- 0850 759 15 15 numaralı çağrı merkezini arayıp alıcı bilgilerini vererek de nerede olduğunu öğrenmek mümkündür.
Ayrıca Trendyol Express canlı takip seçeneğini de kullanabilirsiniz. Paketinizin teslimatı sırasında kargo personeli gitmeden ambalajı açarak içeriğin durumunu kontrol etmek, hasar, eksiklikleri zamanında fark edip tazmin süreci başlatmanıza yardımcı olabilir.
Dilerseniz firmanın dağıtım ve çalışma saatleri hakkında detaylı bilgi alarak gönderinizi daha sağlıklı şekilde takip edebilir, teslimat zamanında belirttiğiniz konumda olabilirsiniz. Bunun için hazırladığımız “Trendyol Express Çalışma Saatleriyle Her Zaman Yanınızda” başlıklı yazıyı tıklayarak hemen okuyun.